FAQ

E-post:

noreply.crossbrands@crossroads.se

Telefon:

70 20 67 33

Telefontider:  

Mandag - fredag kl 09.00 - 12.00

Crossroads Loyalty Solutions Aps

BESTILLING

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse. Er min ordre blevet behandlet?

Vær altid omhyggelig med at kontrollere, at din e-mailadresse er korrekt. Det er ofte derfor, du ikke har modtaget en ordrebekræftelse. Hvis du ikke har været igennem alle trin i processen og klikket på ”Send bestilling”, er der ikke afgivet en ordre.

Jeg har ændret mening. Kan jeg annullere min bestilling?

Hvis din ordre ikke er behandlet af vores lager, kan du kontakte os og vi vil annullere den for dig. Bemærk at anmodninger om annullering af en ordre via e-mail skal bekræftes af os. Uden bekræftelse er ordren ikke annulleret. Hvis du fortryder din ordre og den allerede er blevet afsendt, har du 14 dages returret. Læs mere under returhåndtering.

Kan jeg ændre i min bestilling og tilføje til produkter?

Vi kan ændre og tilføje varer til din bestilling, hvis du har valgt faktura som betalingsmulighed. Hvis du har betalt med kreditkort, kan der ikke tilføjes varer til din ordre, her kan vi kun slette varer på din ordre. Bemærk at de ændringer, der er beskrevet ovenfor, kun kan ske, hvis din ordre ikke er behandlet af vores lager.

Hvilke gebyrer pålægges ordren?

Udover de bestilte varer pålægges der fragt ved forsendelse. Forsendelsesomkostningerne kan variere afhængigt af, hvad du bestiller. Du kan se fragtbeløbet ved kassen i webshoppen. Du kan altid se det samlede beløb på din ordre før du bliver bedt om at klikke på ”send bestilling”.

Har I en butik, hvor jeg kan købe eller hente min ordre for at undgå forsendelsesomkostninger?

Vi har i øjeblikket ingen butik eller lager, hvor du kan købe eller afhente dine varer. Alt afsendes fra vores lager i Uddevalla, Sverige.

Hvem er Crossroads?

Crossroads Loyalty Solutions AB er Crossbrands distributionspartner. Hos Crossroads behandles, pakkes og udsendes alle ordrer.

Crossroads Loyalty Solutions ApS
Gamlestadsvägen 2, 415 02 Göteborg
Org. nr: 556578-1571

LEVERING

Hvordan sender I min ordre?

Vi bruger Posten og din ordre leveres som brev, postpakke eller på en palle alt afhængig af størrelse. Ved forsendelse via brev modtager du en anvisning, såfremt brevet ikke kan gå i din postkasse. Når din ordre sendes som pakke, vil du modtage en meddelelse via sms eller mail, når din pakke er klar til afhentning på dit nærmeste udleveringssted. Større varer sendes på paller, der bliver adviseret af Posten og du vil få den leveret efter aftale.

Hvornår leveres min pakke?

Når din bestilling er pakket og sendt, vil du modtage en ordrebekræftelse via e-post. Hvis din bestillingen er sendt som en postpakke, får du et sporingsnummer i ordrebekreftelsen. Med dette sporingsnummeret kan du spore pakken på: mypack.dk

Hvis der ikke forefindes et tracking nummer i din bekræftelse skyldes det at din ordre er sendt som et stort brev.

Jeg har ikke modtaget alt det bestilte. Hvad skyldes dette?

Alt på din ordre sendes samtidigt fra vores lager, medmindre du er blevet oplyst andet. Din ordre kan dog indeholde så store varer, at de er sendt afsted i flere pakker. Dette betyder, at du kan risikere at modtage både sms og/eller flere postanvisninger. Hver anvisning, uanset om den modtages via sms eller brev, bedes du afhente på dit udleveringssted. Meddelelserne kan ske at komme på forskellige tidspunkter.

Hvor lang er leveringstiden?

Vi forsøger altid at levere til dig så hurtigt som muligt. Er varerne på lager vil leveringen ske inden for 2-4 arbejdsdage. På grund af den aktuelle situation kan levering af dine varer tage længere tid end normalt, vi håber du har forståelse for dette.Hvis varen ikke er på lager, vil leveringstiden være 10-15 arbejdsdage. Yderligere forsinkelser kan dog opstå såfremt varen er midlertidigt udsolgt hos leverandøren. Skulle dette ske, gør vi alt for at informere dig om forsinkelsen. Alt på din ordre sendes samtidigt, så hvis en vare på din ordre er en bestillingsvare, vil alt først blive afsendt, når hele den samlede ordre kan behandles.

Er varen på lager?

Lagerstatus ses under det enkelte produkt.

Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at returnere / bytte en vare?

Du har 14 dages returret på varer i original emballage og i ubrugt stand. Du returnerer den som en postpakke (ingen efterkrav eller anbefalet brev) sammen med en kopi af din ordrebekræftelse til:
  Crossroads
  c/o Samhall AB
  Kurödsvägen 9
  451 55 Uddevalla
  Sverige
Det er desværre ikke muligt at bytte en vare til en anden. Du skal i stedet lægge en ny ordre i butikken på det, du ønsker at bestille.

Jeg har returneret en vare, men har ikke fået pengene tilbage endnu. Hvad skyldes dette?

Returbehandlingen tager cirka 14 dage fra det tidspunkt, hvor vi modtager den returnerede vare på vores lager. Hvis du har betalt med kreditkort, indsættes pengene på den konto, der er knyttet til kortet, som du har betalt med. Har du valgt en faktura vil denne blive rettet og en ny faktura vil blive sendt til dig.

Min vare er gået i stykker. Hvad gør jeg?

Alle reklamationer skal e-mailes til os (noreply.crossbrands@crossroads.se) med en beskrivelse af problemet. Fejl beskrivelsen anvendes som grundlag for reklamationen. Der kan forekomme tilfælde, hvor vi har brug for billeder af det defekte produkt. I så fald vil vi kontakte dig via e-mail angående dette. Vi har forskellige reklamationshåndteringer afhængig af den pågældende vare eller producent. Behandlingstiden for en reklamation kan variere, men vi gør alt, hvad vi kan for at behandle den så hurtigt, som muligt.